.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

My present again..!!!




yeeee yeea yeea,,
aku dpt hadiah dr my sis...
thanx kak mashi..
bia pon dh belated,, tp thanx a lot..
i like..
teddy purple tu...
t0mei ngat lor...



Tuesday, April 20, 2010

2nd month

huhuhu,,20.04.2010.....
genap 2 bulan aku jd single...
aku rindu kan dia...
aku nk balik pda dia...
tp ader sesuatu yg mghalang aku berbuat semua tu....

Wednesday, April 14, 2010

HepPi aNniVerSary ke-25


selamat ulgtahun perkhawinan,,,,
i love u so much, more n chipssmore....

Tuesday, April 13, 2010

Pujaan hati by kangen band

hei pujaan hati apa kabarmu
ku harap kau baik-baik saja
pujaan hati andai kau tahu
ku sangat mencintai dirimu

hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

* hei pujaan hati, pujaan hati
pujaan hati, pujaan hati

reff:
mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah pedulikan aku

cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku

hei pujaan hati, pujaan hati

hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

repeat *, reff

Monday, April 12, 2010

hobby ako0

>
masa mula2 bjinak2 edit pic n wat kad...


dah terer ckit ni,,,,
boleh laaa
hihihihi



ni agak boleh la...




my hobby.....

masa mula2 join edit pic wat kad....


time xder teje,, ni la tjer aku....
huuhuhuhuh

Sunday, April 11, 2010

simbolik,,,,,perpisahan kami

myb ader yg tgelak bce entry ni..
tp akoo ase sedey sgt,,,
tber2 jer td aku rse smcm,,, uper nyer gelang kaki pmberiaan si dia terputus,,,
adakah itu bmakna perpisahan kami..
huhuhuuh
sedey...
ak0oo x mnjaga pberiannya dgn baik....

awk.....
maaf kan sy yer...

Saturday, April 10, 2010

jauhi akoo00

....B.....
aduuuhhh tepat jam 00.14,,,beberapa minit yg lalu aku dpt msg dr 1 no yg sgt aku knali,,,wlupun aku sengaja x mo mngingati no itu,,nmun hati ku tau bnar siap gerangan phantar nya,,knp dia mhntar msg mcm tu??
skadar 1 hurup tp byk mkna pd aku..
B = baby,,
rindu sgt nk dgr dia pgl aku mcm tu...tp smua tu dh xder mkna,,bila aku mengingati smula kata2 nya,,,trus jd hambar..

aku tringin nk tau apa kbar dia stelah 10 hari mndaftar diri d PULAPOL...ok ke x??dah lar hari terakhir aku ingin btemu nya dan ucapkan slamat jalan,,dia tegar mbiarkan aku sendri mnunggu nya hampir 4 jam...namun...
aku akn tetap mnyayangi nya,,kerana HATI INI CINTA KEPADANYA>>>>

msg yg d hntar nya td aku msih biarkan sepi...perlu kah aku mbalas???atau endah kan sja?? kalau lah dia tau,,yg aku sgt bkecil hati dgn tindakan nya itu,,tergamak dia bkeras hati mbiarkan aku,,,setelah aku mhadapi pjalanan selama 2jam dr machang ke kb...dan 6jam dr kb ke kuantan....aku sdih sgt,,,besar kah dosa aku shingga dia x sudi bjumpa dengann ku???

aku kmbali mbaca msg td...
dan aku akhirnya mmbuat kputusan utk delete sja...

A,,,,maafkan B.....

Friday, April 9, 2010

egokah aku???

Nk a antar ke x nk??? A da tawar ati b dok wt cm ritu…tlg la..ego yg x sudah…smpan la pangai cntek tu smpi tua,,,n satu ag..lau ada apa2 bwu nk msg n kol,,,lau x,,layan pn x….ok,, a nk layan kenah owg tua a lu sblm a pegi ni,,,tula..masa a bsgguh x nk d argai,,,mmg pun,,tp a da lama mafkan taw,,sal b ckp itu mg pangai b,,n xleh dubah..xda apa yg x leh dubah,,sifat ego awk tu yg jd awk x mo berubah tok a….lau ri tu b gni kan bagus…


>>>> ego kah aku??? sehimgga boleh mnyebabkan si dia meninggalkan aku????