.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 31, 2010

katanya.....

katanya,,,,dia suka aku
katanya lagi,,,,dia syg aku....
tp kenapa dia hanya anggap aku
TEMAN TAPI MESRA dia ajer?????

katanya,,,aku x syg dia....

arghh lelaki ini....bisa mbuat kan aku sakit kepala....
kenapa dia kata aku x syg dia??
buta kah dia???
x nampak ker aper yg aku lakukan pada dia??
wahh....

aku cuba masuk ke dunia nya..
aku cuba menerima n memahami nya..
tp knp>>????
katanya..
TIADA wanita yg akn memahami nya...
kenapa????

aku di minta untuk tidak menyintai nya hanya kerana takut di kecewakan dan mngecewakan??
ALASANNNN>>>>
serik dgn cinta lama???

argh,,,sampai bila nak lari dr realiti??
buka pintu hati mu syg...
aku hadir di sini mharap kasih mu...
jgn sakiti aku dgn EGO mu...




No comments:

Post a Comment