.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

Kerana Mu Ku Sanggup......



heheheheh..jgn pkir bukan2 naaa..*wink.....
keranamu ku sanggup....tu bkn wat seseorg taw..tu juz metaf0ra...(eh bt0l ker??lpa dah bhsa sastera nih..) actually ,,td aku g ButterW0rth sengsorg,,,d ulang lgi,,SORG2..means ......tanpa d temani sesaper,,kcuali driver bus n pnumpang2 lain ler,,hihihihihi....dah lah tempat tu aku x rajin g..bdasarkan firasat hati,,n sdikit gambaran dr cik Nisaa',,,,,aku akhir nya smpai ke tempat asing tu tnpa d temani sesaper...nak tau tjuan aku ke sana???
hanya kerana__________________


Jeruk,,,,,penang mai.......



,,,sebagai buah tangan utk mama n abah aku...dorg mmg suka jeruk terutamama ABAH.....
mesti abah aku sukaaaaaaaa....

mesti ramai yg x sangka kan...termasuk HAKIMI,,,member fb aku yg aku jmpa,,dia x sgka aku berani mai sna sorg2..hihiihihih....[[[kimi...ni wanie lah,,,,,u noe me,,,,]]]]

mama pon x sangka jgk aku g sana....cuma yg aku pegang ,,kata2 mama,,,AL0Ng jaga diri,,tempat org,,,>>>>>
"mama niey,,mcm x kenal anak dia yg sowg ni,,dr dlu g suker g memaner sengsorg,,"'
mama ckap,,kamo00 tue PEREMPUAN....

s0?????
salah ker???
mama,,,,along tau jaga diri mama....


p/s tggu taw..ary sabtu nant aLONg smpi kat umah,,,,KUANTAN..wait me......

No comments:

Post a Comment