.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

MaKAN ITu SeDaP TP mAKaN HAti POn Sedap......


So,first and foremost.Tujuan aku tulis blog kali ni atas sebab hati aku yang semakin keliru.Semenjak dua menjak ni aku rasa macam diri aku ni kosong,empty,hollow…Maksudnya,aku perlukan seorang kawan yg mampu berada di samping aku setiap masa,boleh mendengar ape yang aku nak cerita,dan bile aku berada kat samping kawan aku tu,aku rasa selamat nak cerita apa2 jer….tapi malangnya kawan macam tu aku tak ade…apakan daya.

Bagi aku,seorang kawan yang mempunyai kualiti macam nie umpama mencari berlian yang dicanai sempurna…..senang cerita jarang,rare,redko…..aku tak pernah jumpa lagi kawan yang boleh duduk kat samping ko anytime pastu ko bleh cerita jer semua benda…pour out.Bukan ape,aku memang tak ada kawan yang bebetul rapat dengan aku.Apatah lagi roomate aku,jimmy dgn bob…aku x knal diorg hingga aku bleh percaya nak cerita apaper jer….dan belum tentu lagi kalau aku cerita benda tu semua kat diorg aku rasa selesa…sebab sesorg x reti nak bagi positive response.

So aku rasa sampai sini jelah kot.Aku rasa lega sket sebab aku dapat cerita pasal benda nie kat sini.Dalam erti kata lain aku mmg perlukan kawan macam nie,tapi aku x jumpa2 lagi.Huurmmm.

-ThE enD-


No comments:

Post a Comment