.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Sape cakap sabar tu perlu limit???

sape cakap? seminggu dua ni kesabaran agak teruji. tahap sensitif tu makin tinggi. memang cepat je terasa. tapi bila terasa je terus cepat cepat aku pikir positif. takmau nak paranoid bagai. nak bertingkah cakap pun taknak. kalau betul ke salah ke, aku biarkan je. penyabar jugak aku ye. Hehehehe......

perlukan support. perlukan cheerios. perlukan penenang.[ i NEEDs.......]

semakin hari semakin tipis kesabaran. bukan disebabkan study case atau submissions or even finals, tapi disebabkan sekeliling yang semakin lama semakin menguji level kesabaran aku. aku tak harapkan apa apa. aku tak mahu memberi alasan. aku juga tidak mahu mendengar alasan. I need an escape. bukan semata mata kekunci ESC kat laptop.

p/s. aku memang macam ini. aku MEMANG macam ini. aku akan SENTIASA jadi macam ini. perubahan tu memerlukan masa, bukan PERsatuan Ukur BAHAN saja yang boleh set masa, kalau aku suruh kau berubah, demi aku, will you? exactly. ~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment