.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

hepi ENGAGEMENT~~~


wah...
2 org my bestissss mse zaman sekolah dulu dah nunang...
huhuhuhu...
aper pon jom tgok pic nunang dorg..




ni...SYAZWANI ZULKIFLI
kawan mase form 3- form 5...







yang ni lak....
MUFIZAH BT STAPAH @ ABU
kawan dari darjah 1- darjah 4





*** aper pon..selama bergelar tunangan org yer kawan2....n hepi2 sokmo ek....



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Saturday, December 17, 2011

dating lagi

apa2 jer lah..
jaln2 ajer kje nyer mis,,,
maklum lah ader driver kannn..
kalo x
dok umah terperap ajer lah kan.....
pdahal petang nnti mis kjer....

sajer cuci mata smbil2 tenang kan otak
dok asyik tgok ubat n PT jer kiat klinik kan......

Friday, December 16, 2011

JANGAN GANGGU HIDUP AKU~~~

my ex...
still nk msg....
konon2 nk tanya kbr....
konon2 masih sayang lgi...
ishhhh
sedar lah wahai inchek FADZIL...
awk tu dh nikah....
dah ader wife....
jaga wife elok2 k.....
cukop lah hati sy awk dah sakitkan....


Friday, December 9, 2011

hangOUT wif bakal adek ipar

tgh bala msg inchek Pedang~~


x dapat tgok cter OMBAK RINDU,,,tgok jer lah Twilight saga...
koi 1 am tu...
huishh...


comel x kami...???

kekaseh lame....
huhuhu

Sunday, December 4, 2011

JANGAN DI LEPASKAN APA YG DAH DI MILIKI

SALAM....
terpaksa menolak 2 tawaran hebat setakat ni...

1. jawatan SN kat klinik 24 jam Genting Highland
2. IV utk SN Dialisis kat KDA, Ampang

n now fokus pada pgilan IV dari Hospital n KKm ajer....
so dapat 1 pagilan IV dari LPPKN...
kerajaan ....
walaupon juz sambilan


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys

Saturday, December 3, 2011

dunia KERJA ku bermula

salam smua.......
miss dah dpt kjer....
tp sbg PEBANTU KLINIK jer...
kat KLINIK METRO MEDICS...
x kisah lh...jji pglman tu yg pnting...

hmm...
setelah 3 hari kerja + OT... (wow..awal2 msuk dh OT ker..)
yup...
kat klinik di HICOM..dari jam 8am- 4pm...
then smbung kat klinik USJ...4pm-10pm....
aik..2 klinik ker???
oh tidakk
actualy 1 company...
kat HICOM tu wat OT...
kt USJ tu kerja shif petang....

mis tgl kat USJ..
hostel yg company sediakan..
ala...bukan jauh pon..
ats klinik kat USJ jer...

mis start kerja 29 NOV 2011...
so far so GOOD la...
kenal ng Kak Ita..Kak Zana..Kak Lynn..Kak Ayu..Kak Dila....Dayah....
n semalam ( 2DEC 2011)
ada 2 org budak baru..
n so amazing..
dorg dr kolej mis gak..
PINK KOLEJ..
tp dorg junior mis la....
ader gak kawan kan...
n now kat hostel dh ader 5 org....
boleh tahan bising nyer lah....

Tuesday, November 29, 2011

hijrah itu 1 pengorbanan

salam....akak da diskas dgn boss,klu trs masuk keja bole tak? esk / lusa pun bole stat......coz adik jauhkan terus duk kat hostel .....

Saturday, November 26, 2011

DOA AWAL & AKHIR TAHUN

thanks for caring.

thanks for sharing..


thanks for ur concern




Start maghrib rini, dah masuk tahun baru Islam.

Awal Muharram

Maal hijrah.



Hijrah tu sesuatu yang baik kan..?

so, ingin lah aku berhijrah ke arah lebih baik..

Ingin lah aku menjadi lebih bermanfaat kepada lebih ramai orang..

ye.. teringin sangat..

Boring pulak asek duk kat takuk sekarang ni lama-lama.



Hemm.. ape lagi nak merepek ni..



tak de ape dah kot.. Tapi kalau dapat baca doa akhir tahun dan awal tahun bersama yang tersayang best jugak kan..

*
*
*

Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib pada hari terakhir bulan Zulhijjah

*
*
v


Doa Awal Tahun dibaca 3 kali selepas maghrib pada malam satu Muharram.


kptm'ians konvo

Friday, November 25, 2011

JODOH melalui MIMPI

.
.
.

Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Tuhan. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi.
.
.
Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Tuhan memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat mimpi petunjuk. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya.
.
.
Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara. Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya. Fikirkanlah..


Adakah dia jodoh kita?

“Manusia hanya mampu merancang, Allah menentukan. Itu pasti!” :)

Monday, November 14, 2011

misi ku BERMULA

1) kptm, kelantan
2) ACS eye specialist centre, kajang
3) DEMC, shah alam

Sunday, November 13, 2011

I HOPE.......



1. KETIKA MENCARI CALON

Janganlah mencari isteri, tapi carilah ibu bagi anak-anak kita. Janganlah mencari suami, tapi carilah ayah bagi anak-anak kita.


2. KETIKA MELAMAR

Anda bukan sedang meminta kepada orang tua/wali si gadis, tetapi meminta kepada Allah melalui orang tua/wali si gadis.


3. KETIKA AKAD NIKAH

Anda berdua bukan menikah di hadapan penghulu, tetapi menikah di hadapan Allah.


4. KETIKA RESEPSI PERNIKAHAN

Catat dan hitung semua tamu yang datang untuk mendoa’kan anda, kerana anda harus berfikir untuk mengundang mereka semua dan meminta maaf apabila anda berfikir untuk BERCERAI kerana menyia-nyiakan do’a mereka.,,,,


5. KETIKA MALAM PERTAMA

Bersyukur dan bersabarlah. Anda adalah sepasang anak manusia dan bukan sepasang malaikat.


6. SELAMA MENEMPUH HIDUP BERKELUARGA

Sedarilah bahawa jalan yang akan dilalui tidak melalui jalan bertabur bunga, tapi juga semak belukar yang penuh onak dan duri.


7. KETIKA RUMAH TANGGA GOYANG

Jangan saling berlepas tangan, tapi sebaliknya justru semakin erat berpegang tangan.


8. KETIKA BELUM MEMILIKI ANAK

Cintailah isteri atau suami anda 100%


9. KETIKA TELAH MEMILIKI ANAK

Cintailah isteri atau suami anda 100% dan cintai anak-anak anda masing-masing 100%.


10. KETIKA EKONOMI KELUARGA MERUDUM

Yakinlah bahawa pintu rezeki akan terbuka lebar berbanding lurus dengan tingkat ketaatan suami dan isteri.


11 .KETIKA EKONOMI BERKEMBANG

Jangan lupa akan jasa pasangan hidup yang setia mendampingi kita semasa menderita.


12. KETIKA ANDA ADALAH SUAMI

Boleh bermanja-manja kepada isteri tetapi jangan lupa untuk bangkit secara bertanggungjawab apabila isteri memerlukan pertolongan Anda.


13. KETIKA ANDA ADALAH ISTERI

Tetaplah berjalan dengan gemalai dan lemah lembut, tetapi selalu berhasil menyelesaikan semua pekerjaan.




credit to::


Pendakwah dan jurugambar berbakat :)Facebook beliau: http://www.facebook.com/Ustaz.Azhar.Idrus.Original



p/s harap lah..."empunya rusuk" yg telah mis pinjam ni..akan lakukan bnda yag sama mcm kat ats ni....mis nk sngat semua nyer mcm ni...agak2 mis boleh dapat tak....kengkawan semua..doa kan lah mis yer....INSYAALLAH

Friday, November 11, 2011

aku ingin.......

Persamaan-
Pasti setiap pasangan merasakan mereka adalah pasangan yang sesuai kerana memiliki persamaan yang terlalu banyak. Tidak kiralah samaada persamaan itu terhadap cara hidup, perbelanjaan, pemikiran atau sebagainya. Tetapi menurut kajian daripada Sam R. Hamburg, Ph.D., penulis Will Our Love Last?, sekiranya terdapat banyak ketidaksamaan/kontra antara sesebuah pasangan itu adalah lebih baik kerana ia merupakan fitrah manusia yang saling melengkapi. Tetapi kajian ini tiada bukti yang kukuh dan ini hanyalah rumusan yang dibuat oleh beliau.

Kami-
Seorang pasangan yang sesuai juga selalu menggunakan istilah “kami”. Istilah kami yang dimaksudkan adalah mengenai perkongsian masalah, kegembiraan, kesedihan dan sebagainya bersama pasangan. Sekiranya salah seorang daripada pasangan masih memikirkan mengenai kepentingan peribadi atau kehidupan secara individu, berkemungkinan mereka belum sesuai untuk hidup berpasangan. Tetapi mungkin tidak kesemua isu perlu diberitahu kepada pasangan. Sekiranya sesuatu isu itu akan menambahkan lagi masalah dalam perhubungan, eloklah dirahsiakan. Ianya bergantung terhadap pemikiran, perwatakan, sikap dan cara seseorang dalam mengendalikan masalah.

Masalah-
Setiap pasangan pasti akan dilanda masalah. Mungkin akan menyebabkan mereka bergaduh dan sebagainya. Apa yang ingin disampaikan bukanlah mengenai masalah. Tetapi cara kepada penyelesaian masalah itu. Adakah sukar untuk menyelesaikan sesuatu masalah itu bersama pasangan. Masa untuk menyelesaikan sesuatu masalah tidak lah berapa penting kerana ianya bergantung terhadap keseriusan sesuatu masalah, cara mengendalikannya dan sebagainya. Tetapi sekiranya dirasakan terlalu sukar untuk menyelesaikan sesuatu masalah kerana tiada kerjasama di antara kedua-dua belah pihak, mungkin mereka merupakan pasangan yang tidak sesuai.

Keluarga-
sesetengah pendapat menyatakan bahawa samaada keluarga suka atau tidak adalah tidak penting, asalkan mereka saling menyayangi. Ianya mungkin benar dan mungkin salah kerana tiada bukti kukuh menyatakan bahawa setiap pasangan yang di halang keluarga akan hidup tidak bahagia, atau setiap pasangan yang direstui akan hidup bahagia. Ianya bergantung kepada diri masing-masing. Tetapi apa yang penting adalah usaha untuk memikat hati keluarga masing-masing. Sekiranya hanya dibiarkan dan tidak berusaha bersungguh-sungguh untuk membuktikan kepada keluarga bahawa mereka sudah betul-betul bersedia untuk menjadi pasangan, itu salah satu petunjuk bahawa mereka masih bersikap mementingkan diri sendiri/individu.

Perbincangan-
yang sesuai amat sukakan perbincangan. Ini adalah kerana ianya cara tebaik untuk mencapai sesuatu keputusan tanpa berat sebelah. Sesuatu keputusan yang berat sebelah akan menimbulkan pelbagai masalah dan ianya merupakan petunjuk awal bahawa seseorang itu tidak menghargai dalam kehidupan berpasangan. Tolak ansur juga amat diutamakan dalam perbincangan. Sekiranya hanya berbincang tetapi amat sukar untuk mendapat keputusan bersama, ia mungkin juga menunjukkan anda pasangan yang tidak bersesuaian. Cara komunikasi dalam perbincangan adalah amat penting dan ianya haruslah tidak untuk bersifat peribadi.

bermakna KAH....???


apa ada dgn tarikh ni?
x de makna pape pun dlm islam
smpai de org nak pasang azam la,
nak wat smbutan la tp jarang utk dngar org ingin kerjakan amalan...



Nak sangat tarikh 11/11/11 tu kan. nah baca.Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam



ni jawab USTAZ AZHAR IDRUS::::
tanpa iktikad apa2 kelebihan pd tarikh tersebut tidak dosa tp bodoh..

Thursday, November 10, 2011

Monday, November 7, 2011

SELAMAT HARI RAYA aidil adha




SALAM AIDIL ADHA~~


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Sunday, November 6, 2011

kurang ajar punya LELAKI

dah ader isteri...
mengaku sigle...
siap nk jk tunang ujg thun......
huh.....

dah la pg raya....
isteri dia col aku..
hilang mood raya....

mis ingat kan bila dah bg peluang kedua
dia akn berubah..
rupanya
ini balasan dia....
sampai hati....

x nak maafkan dia sampai bila-bila...
sedey...


***jom g beraya n mam byk2....

Saturday, November 5, 2011

ABAH nak buat ketupat daun palas....ngeeeeee




Alhamdulillah~~
persiapan raya Aidiladha kali ni dlm SEJARAH oke...
sepanjang 23 tahun mis hidup ni...
ini lah raya kali pertama mis buat ketupat..
ceh ceh ceh....
bakat dari abahanda..
baru tau yg abah pandai buat.......ngeeee

sesi "bukak daun" ...huh terbelit2 tgn mis nk lipat daun tu..ahakss
(((maluu))
cara ini penting utk tahu cara utk menganyam ketupat~~
n baru lah tahu,,,
rupanya ketupat pon ader JANTAN n BETINA gak..
nak tahu????

DAn....
ini lah hasil nya..
kerja tangan mis, abah n mama....


yg ni...dah OUT of da list~~


"jantan"

"betina"

Friday, November 4, 2011

ada stYLe lah~~~

wif original eyes


wif my big eyes~~~LUNA KING black
bulat x???
motif nyer
nak cakap yg mis try guna lens yg BARBIEDOLL..
seramm lah pulak

Thursday, November 3, 2011

huh...budak2 TAK matang



kerana kamo00...
mis jdik x selesa ng my BRo angkat....

kerana kamoo00
mis dah x di percayai oleh my Br0 angkat

kerana kamoo0
mis jadik bersalah ng my Bro angkat

kerana kamo0o
mis sakit haty....


AND
untuk kamo0o0 mis MOMOY mumu

be matured k...
mis tau ur age baru 19..
bru nk kenai dunia lah...
bru nk bebas...
jgn terdesak utk memiliki kasih syg seseorang sehinggakan kamu terlalu mengawal tindakan si dia...
okey....

****mis MATURED k..sapa setuju sila komen..lalalallala

Wednesday, November 2, 2011

MR.Beddy~~

AsSalam....
hai ols..today mis nk share about my FeeBie frens~~
actualy bukan dr Fb knal yer...
knal dh lme kat Yaho0 Messenger (YM)
tp sekadar kenl mcm tu jer lh...

dia ni...yg mcm d bgthu kt mis lah...
seorg tukang msak (chef)~~myb lah....or sumtink bkaitan kitchen...
mis x hambek tau sgt2..sbb mse dia join chatting room ng mis dulu tu...dia dh bertunang...
so skadar teman borak2 ajerlh..
kmis pon juz chat...

n around 6 month gak la..
lost contatc ng dia...cz x pernah nmpak dia on YM lg dah...
so..mis igt sampai kat stu jer lh...
THEN 1 day....tertiba...Md.Dan88 sign out..n dia BUZZ mis..
so shocked la.....
n start dr stu...
kmi jdi kwan smula..kawan d alam siber...tp kali nu d upgrade skit lah...dh bjaya dpt FB dia..
n 1 bad news bg dia....PUTUS TUNANG cz tunang dia curang n hamil ank lua nikah ng org lain..huhu so sad lah kannn....
jd mis lah jd tmpat dia mngadu nasib....hehehehe

DAn.....18 september 2011...
dia msg mis,,ckp dia kna outsation ke Singapore selama 2 weeks...
sdey gak la..
x dpt contact yer slama tmpoh tu kn....

**last msg dia before dia terbang~~

K...i of phOne n0w ya..nxt year i bring u k..huhu :-) assalammualaikum




dan..after 2 week..mis pon try msg la,,,rindu lah katakan..hihihih..ops as a mmber k..
tapi..masih pending msg tu....sampai lah 1 day..bila mis check FB dia..n miss jumpa dis komen fr0m his Memmber..


hopefully awak cpat sedarkn diri dan sembuh sepenuhnya..i pray 4 u we all pray 4 u
— at PuTrAjAyA
Sampai hari ini..mis still x tau apa situation Mr Beddy....miss sgt sedey...x tahu lah..hanya doa ajer yg mis dpt bantu...walaupon miss n dia x pernah jumpa org bercakap dgn dia..tp miss senang bkawan dgn dia...

** kepada pembaca blog miss...doa kan MR BEDDY cepat sedarkan diri n get well soon~~~ok..tQ cyg

Tuesday, November 1, 2011

childish~~~i'm NOT okay

CHILDISH??? mis seorg childish....??? Entah lah mis sendiri pon tak tahu, Mis tanya member gurl..ader yg..tp ader gak yg ckap tak... Mis tanya lak member boy..pon sama jawapan nya...ada yg ckap ya..n ada yg ckap tak....

mis teringat seorang kenalan Fb mis cakap....

"hm, nk tau sal pe sy x ttarik lbh kpd awk? Hm, cuz sy rasa awk seh childish walau awk ank sulung cm yg awk ckp. mostly laki suka ppuan yg matured"

HAHA..mis agak tersentap jugak lah....kalo betul mis tak matang...dari segi apa..n knapa?


Orang boleh melabel kita macam-macam . Ada yang katakan kita ini .. macam nilah .. itulah dan berbagai-bagai. Nama pun manusia kan?

ader yg spesel ker 1.11.11



1) heppi bday kpada 'teman tapi mesra" miss---->> inchek zulhakimie bin zulkifli
~semoga cepat langsung kan majlis makan2 nsik minyak ng tutt (maaf..x sempat tanya nme laaa)
~semoga tercapai utk smbung Master
~semoga keep smiling.....mis suka ur smile..sweettt sgttttt
~jga si dia baek2 [dats UIA gurl- kelantanes]
~miss tetap teman u..even u dh lupa kt mis...cz u lh insan pertama yg mis g "blind date"..ahaksss

2)date yg sgt2 SWEET
~1.11.11
~hope today is better than yesterday..orite

3)mis start rapat semula ng inchek CKA setelah hampir setahun "break"
~adek mis cakap muka kitorang ader iras2
~mmber dia pon..ckp mcm tu
~harap lah pencarian mis dh berakhir,,,tp mis x nak ckp aper2 lg...so tggu n lihat yer
~mis masih mencari2 siapa diri mis....so bia lah waktu yg tentu kan segalanya

Saturday, October 29, 2011

kenapa tak bagitahu~~


notink lah....
mood mnulis entry mmg sgt2 tipikal...
smua yg x best slalu jer blaku...
puas hti ini..
memujuk haty ku...

bukak ym...
ader teman chating yg agak lama x borak
tegor dia...
hmm...
skali tkluar lak sal....
knp still single
rupa nya dia dh btunang
lpas rya lpas..
n yg sgt2 mngejotkn tu....
dia trima gurl..yg bukan plihan dia..
dat means
plihan famili
kerana dia puas tunggu mis...
adakah......
mis sgt2 terkejot..
mis x tahu lgsung pasal tu...
n mis x pernah perasan..
so skang..bila mis dh tahu
segalanya dah terlambat...
hmm kenapa kah smua ni selalu terjadi pada mis???

p's
untuk inchek N.....sy doa kan kamo00 akn bahgia dgn tunang kamoo tu..dia cntek..sesuai dgn kamoo..lagipon dia org kpong kamoo jugk..kalo dgn mis..pasti kamoo susah kn..yelah mis kat pahang..kamoo lak d utara sana....hope kita leh jadi kawan...okey

Tuesday, October 25, 2011

my flower>>>>

V
v
v
v
v




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

Wednesday, October 19, 2011

apapun yang terjadi.....janganlah bersedih...coz everything gonna be OKAY

my Konvo di PICC pada 14-16 oktober 2011
my sweet memory in my life...
akhir nya mis dh dapat diploma in nursing...
Alhamdulillah~~
walaupon hanya segulung kertas..
tetapi ia sangat bermakna...
cuma.......bila lah nk dapat kerja ni
((belom rezeki.......))

cokelat dari Angah


bear dari Abby & Ika

flower dari Abg Zul (abg angkat)

_________________________________________________________________________________
berita gembira dari my 2nd abg angkat...
his wife...iaitu 'akak' dah pegnant...
6 week...
yahooooo~~~aik aik
mis lak yg lebey2..
congratzz abg n akak ...
wish u olss akn dpat baby yg comel mcm mis..lalalalala

______________________________________________________________________________________
hmmm..pasal apa lak mis letak pic yg ini??
ntah la..
berangan nk jd fotografer mcm dia ni...
>>>cikgu kyrul
pinjam kamera tu boleh???
hehehe..
actualy..
ader mnder yg kaitan ng dia ni..
mis jelose so much la ng dia..
dah ader awek..tp still lyn gurl laen...
hadoi...
***berhenti berharap..okey
****x yah tgu dia ngaku..dalam wall dia dh terang2 dia dh ader yg punya..so jgn tacink2 lgi lah...okey

___________________________________________________________________________________

yang pic ini lak..
mempunyai 1001 makna..
sapa dorg ni??
aik aik aik
ni ex mis..
dah nikah 1 oktober 2011 ritu
sweet kan wife dia..
mis jelose di situ k...=((
tp...
mis redha..

**inchek Fadzil..knp anda mcm x hepi ajer???
muka nmpak mcm terpaksa la pulak....ish2...
(semoga berkekalan ke syurga..aminn)


^
^
^



nota kaki:: mis..anda mesti kuat untuk hadapi hari yg mendatang..okey



Monday, October 10, 2011

InTerview di POLIKLINIK ar_razi

hai smua..
rini mis nk cter sal Iv mgu lepas..
Isnin-->> 3 OKT 2011
lupa lak nk post sal tu..
mklumlah tgh jiwa kacau siket~~
lallalallala

iv kat poliklinik Ar-razi yg kat Malay Town tu...
ala dekat ECM (mcm lah smua otg tahu kann...)
pa lah mis ni....

mis kena Iv koi 2pm..
koi 9 am..mis dh mrempit g Sg isap..
g umh my bestie....
KYra iEra~~~
sebab dia akn jd my driver aritu...

so di sebab kan ari mseh awal..
mis ajk la dak Kyra ni g Karnival Kerjaya anjuran SPA8 kat Sasicc...
g kat sna..
wah seronok tgok abg2 ATm..Bomba..akak2 misi,,
smua ada..
alahai..bila lah nk pakai uniform mcm dorg ni...

hmm di sebab kan mis dh ckop umr...
actualy tlebih umr dah
so dak kyra memaksa mis utk mendaftar sebagai pengundi...
opss..
ialah...PENGUNDI PILIHANRAYA...
alahai...nak taknak..mis pon dftr la.
k dah setle...

so tepat jam 2pm..
mis g lah POLIKLINIK tu...
huh leh tahan..
ader 7 org calon tmasuk mis..
dup dap dup dap...
takot gak laaa

Sunday, October 9, 2011

‎9.10.11 nice date~!

huh...
kan best kalo sesuatu yg bermakna berlaku sebelom tarikh ni berakhit tgh mlm nnty...

hmmmm~~
tp apakah perkara itu???

nothinkk..
aduhhhhhhh
kasihannn

Sunday, October 2, 2011

ku berendam air mata di saat kau bahagia di sana

selamat pengantin baru...

inchek Mohd Fadzil bin Kasani...
bersama pasangan..
tah sapa nma..
x nak hambik tahu...
huhuhu..
sedey melampau ni...
sampai sakit tekak dok nanes jerp..hwaaa...
nanes lagi...
arghh kau dh jdik laki org semalam..
01 OKT 2011
buat apa aku nk nanes...
dah sah pon dorg tu..
kau jugak yg melopong..
padan muka....
hmmmmmmm
kau jual mahal..org ajak rujuk..ko tolak..
last2 org cr laen..
aku ggit jari....
berangan mcm2...
tp ng org lain gak dia kawen...
nanty2 nk jd bapa pda ank2 perempuan tu dah..
kau??
still kat sni...
dengan kerja x da..
calon pon x muncul2..
smua nya..tah...
sungguh ........

tensen sangat2 jiwa ni....
huhuhu....
nak pinjam bahu jap..
sapa sudi...
huhu...
incek fadzil...
awk mesti tahu..
sy stil syg awk...
sy cuba utk gntikan awk ng mne2 lelaki..
tp x dpt....

tp......sy kena terima hakikat...
menyayangi tak semesti memiliki.........

Tuesday, September 20, 2011

Saturday, September 17, 2011

mis purple------>>>> awannies

hai org2 kampong....
terasa nk tukar nme la...
nk guna awannies lak..
ader sesaper nk komen??
sila tgalkan ur komplain k..
huhuuhuhu

Thursday, September 15, 2011

2nd Doodle from Cik Bulat


yeehhaaa......dapat doodle freaa lagi..
kali ni dr Cik Bulat...

suka tak???kalo suka...sila terjah blog beliau yer....






_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?1fe719f2d6417f4bde9f07052ea24468

my Doodle from Ninie

Assalamualaikum...org2 kampong...
pagi2 td..
mis sesajer on blog..
niat di haty nk jenjalan lah ke blog2 sebelah..
tetiber tgok "kotak jerit"
ader sum1 dtg......
>> ninie....
so dgn excited g lah jenguk blog Ninie.....
tadaaaaa......




>>>>cantek kan...hehehehe sgt suker lorh....n teruja..
mekaceh cik Ninie byk2..wat kan doodle utk saya.....

***I know you love butterflies & flowers...
but I give you butterflies
because you are the flower !!!

Tuesday, September 13, 2011

pelamin anganku musnah, hope kau bahagia..

Azie

Pelamin Angan Ku Musnah

Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Adakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini

( korus )
Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya... Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

( ulang dari korus )

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah



::mis purple..dedicated lagu ni spesial utk Ex mis yg akn mlgsungkan pernikahan pda 8 OKT 2011..selamat pengantin baru...ku doakan kau bahagia....

nak KONVO,,,,tp tak kerja lagi


salam dan perhatian kepada pelajar

(intake jan/mac'08 dan julai'08 yg akan menghadiri konvo..)

tarikh telh diCONFIRMkan pada 14-16hb oktober 2011,

harga utk majlis konvo = RM310 (RM 250-yurn pndftrn, RM 60-jubah & gmb)

sumber maklumat ni sye sendiri yg call HQ kt KL...

pembyrn tu bleh dibuat mase 14hb tu kt sne...

untuk surat jemputn plak akn diedarkan dlm minggu nie...

so tggu la surt tu yea.. ;)hrp maklum... tq..


nota kaki:: mis tak kerja.....mcm mner nk konvo...
**nak ajak saper lah yer dtg konvo nanti.....=(
**famili jer lah..so announcement to my luvly sista n brader..sila lah kumpul duit ptptn n MARA anda utk beli hadiah utk kakanda mu ini....
**x sabaw nk jumpa mmber2 se-batch....intake 0803
**sapa sudi jadi potografer mis neh(foc sudehh)..sila angkat tgnnn




_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?1fe719f2d6417f4bde9f07052ea24468