.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

i lov u BUT i hate u....

setelah genap 14 hari mis purple x cntact ng putra king....mis purple sgt2 rindu kan dia....apa lagi tadi terdengar lak lagu "bintang 14 hari"- kangen band...lagu tu betul-betul mengenai mis purple ngan putra king tu....14 hari tanpa sms...col...emel..or ym....mis purple tak tahu lah...dia masih syg miss lagi atau tak....cuma 1 jer...bila mis dapat mseg dari Tagged dia..6 hari yang lepas...

"syg sesngguhnya abg msh mcntai mu wlau apa pun trjdi abg ttp syg n cnta kt syg tau............."

masa mula-mula buka inbox tu,,,bergetar juga rasa,,,,terharu,,,,sedih pon ada,,,mis purple terharu coz mis purple tahu dia sayang sgt kat mis,,tp kenapa dia sanggup abaikan mis??tanpa pesanan..hilang macam tu jer..dia x rindu kan mis purple ke????
atau mis purple ada wat salah kat dia?

No comments:

Post a Comment