.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 11, 2011

~~1st Anniversary de PuRpLe LaVenDer


pejam celik pejam celik dah setahun rupanya blog miss purple ni. dengan entri yang entah apa apa yang macam kebudak budakkan yang macam bila u ols baca pun rasa nak hempuk ja lappy u ols haha tapi apa apa pon,

SELAMAT ULANGTAHUN BLOG!
~~~PURPLE LAVENDER~~~
sayang u ketat ketat lah

blog, engkau la tempat miss bermanja tempat meluah perasan meluahkan ketidakpuasan hati miss. tanpa u blog, miss pun tidak tahu mahu mengadu pada siapa. yang paling best bila orang lain pun baca luahan miss,, baca kata kata miss. haaa, best tak u blog?

semoga selepas ini miss dapat menampilkan entri entri yang lebih matang. hehe. dan oh, terima kasih kepada anda anda dan anda semua yang sudi jadi follower miss, jadi pembaca setia miss, jadi stalker miss (ada ka orang nak stalk miss HAHA), jadi orang yang suka buka blog miss dan semua lah! tanpa anda, siapa lah daku. cewah

3 comments:

  1. happy birthday blog...salam kenal yah dari http://f4dlyfri3nds.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. incik fadly.....
    tQ ....my blog said...its very appreciate.....
    :X

    ReplyDelete
  3. hepi besday blog purple., hihi:P

    ReplyDelete