.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

hatiku menjauh..


ntah la nper...sejak 2 menjak ni,,mis purple smakin malas nk update blog...
smua nyer kerana...
setiap hari x der yg menarik berlaku..
hati mis dah x berbunga2 mcm dahulu lagi...
inchek Neo lak asyik bz jer,,
sms pon dh jarang...
col lagi lah dah x der...
ntah la..
mis dah mukai merasa kan semakin jauh jer dr inchek Neo...
dalam fb pon...
inchek Neo dah x sudi nk mis menyemak kat wall fb dia...
wall mis,,lagi lah dia x pernah nk terjah...
knp ek??
jeles lor tgok org lain...
wall penuh dgn komen2 dr si dia...
cakap rindu lah...
cakap sayang lar..
ish2..ish...
nak nanges lak bila mcm ni...
mis rsa sunyi...
xder tempat nk luah perasaan lagi...
kat blog jer lah tmpat mis tulis segala rasa dlm hati mis...
inchek Neo dah lain dah...

v
v
v
v

inchek Neo
knp awk buat sy mcm ni??
awk siksa sy tau x...
dah byk kali sy terasa n menjauh haty ng awk...

myb salah sy gak...
tah la..
namo pikir ape2 lagi..
lebih baek sy mndiam kan diri jer dulu..

2 comments:

  1. ade la tu perkara yg mmbuatkan die berubah sampai begitu skali .. btter terus terang tanya pd die:)

    ReplyDelete
  2. myb jugak la incek alif haris......
    tu lah nmpak sgt si dia dh mcm nk menjauhkan diri jer...sedey lar mcm ni....

    ReplyDelete