.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 2, 2011

andai TIADA lagi CINTA.....

KATAKAN SAHAJA PADA KU....
jika tida lagi cinta & sayang pda diri mu untukku...
ku rela mengundur diri jauh dari mu...
tanpa meninggalkan jejak yg pasti....
ku x sanggup lagi
berdepan dengan amarah mu....
di mana sikap mu yg dulu...
selalu menemani tidor ku....
aku kini kesepian..
di biarkan sendrian..melalui hari2 mendatang...
ku cuba tabah mengharunginya..
namun kesabaran ku kini kian menipis....
aku takut kehilangan mu..
kerana aku fobia dengan perpisahan...
ku harap segalanya kembali seperti dahulu...


ku dambakan kasih mu sayang...namun ku tahu..tiada tempat aku di hatymu lagi....kau seperti terpaksa menerima ku kini....andai itu takdir nya..aku rela ia berakhir di sini....

No comments:

Post a Comment