.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 13, 2011

pelamin anganku musnah, hope kau bahagia..

Azie

Pelamin Angan Ku Musnah

Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Adakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini

( korus )
Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya... Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

( ulang dari korus )

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah



::mis purple..dedicated lagu ni spesial utk Ex mis yg akn mlgsungkan pernikahan pda 8 OKT 2011..selamat pengantin baru...ku doakan kau bahagia....

4 comments:

  1. jom nyanyi sama2...tp x pandai la. hehehe...nk doodle ye...okay, nanti Ninie wat ek...

    ReplyDelete
  2. yeeeepppiiiii...

    mekaceh Ninie....x sabaw nk tggu doodle dr Ninie...

    ReplyDelete
  3. Doodle dh siap...Ninie wat kejap td utk kamu berempat. Maaf la, byk sgt...buat AwaNnies menunggu. Hope you like it ya!! =D

    http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/for-meya-ummi-isz-awannies.html

    ReplyDelete