.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 2, 2011

ku berendam air mata di saat kau bahagia di sana

selamat pengantin baru...

inchek Mohd Fadzil bin Kasani...
bersama pasangan..
tah sapa nma..
x nak hambik tahu...
huhuhu..
sedey melampau ni...
sampai sakit tekak dok nanes jerp..hwaaa...
nanes lagi...
arghh kau dh jdik laki org semalam..
01 OKT 2011
buat apa aku nk nanes...
dah sah pon dorg tu..
kau jugak yg melopong..
padan muka....
hmmmmmmm
kau jual mahal..org ajak rujuk..ko tolak..
last2 org cr laen..
aku ggit jari....
berangan mcm2...
tp ng org lain gak dia kawen...
nanty2 nk jd bapa pda ank2 perempuan tu dah..
kau??
still kat sni...
dengan kerja x da..
calon pon x muncul2..
smua nya..tah...
sungguh ........

tensen sangat2 jiwa ni....
huhuhu....
nak pinjam bahu jap..
sapa sudi...
huhu...
incek fadzil...
awk mesti tahu..
sy stil syg awk...
sy cuba utk gntikan awk ng mne2 lelaki..
tp x dpt....

tp......sy kena terima hakikat...
menyayangi tak semesti memiliki.........

2 comments:

  1. Kadang2 ape yg dia aturkan DIa itu dah cantik molek, mungkin da tertulis jodoh setakat tu je...tapi sy yakin suatu hari nti anda akan jumpa org yang lagi baik dari si dia..

    ReplyDelete
  2. terima kaseh frens....
    betol tu..
    tp kengkadang ingatan ni selalu terkenang kan sgala yg telah blaku..huhu

    ReplyDelete