.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 26, 2011

DOA AWAL & AKHIR TAHUN

thanks for caring.

thanks for sharing..


thanks for ur concern




Start maghrib rini, dah masuk tahun baru Islam.

Awal Muharram

Maal hijrah.



Hijrah tu sesuatu yang baik kan..?

so, ingin lah aku berhijrah ke arah lebih baik..

Ingin lah aku menjadi lebih bermanfaat kepada lebih ramai orang..

ye.. teringin sangat..

Boring pulak asek duk kat takuk sekarang ni lama-lama.



Hemm.. ape lagi nak merepek ni..



tak de ape dah kot.. Tapi kalau dapat baca doa akhir tahun dan awal tahun bersama yang tersayang best jugak kan..

*
*
*

Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib pada hari terakhir bulan Zulhijjah

*
*
v


Doa Awal Tahun dibaca 3 kali selepas maghrib pada malam satu Muharram.


No comments:

Post a Comment