.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

SENYUM SAMPAI KE TIDO......

keychain ni aku beli mse aku kat kedai POPULAr teman adek aku cr buku...
ader sorg OKU dtg kat aku..
dia pekak n bisu....
guna bhasa isyarat komunikasi ng aku...
mnde alah ni grop dorg buat sndri...
aku beli sebab tgok comel jer...
n niat nak sdekah jugak..

n mnder alah ni "berkapel"
1 lagi dah bg kat inchek pedang...
di sebab kan ia tertulis friend..
sbb kami bukan kapel pon..
so sesuai lah..
harap inchek pedang faham maksud tersirat tu...
hehehehhe


yg ni lak..
ole-ole dr PANGKOR...
wahh sangat2 teruja n terharu
walaupon mis x join..
tp inchek pedang still igt kan mis..
bukan tu jer...
ader keychain dr pangkor..
yg mak inchek pedang belikan utk mis..
hihihihi

baju tu ada 2 helai..
1 utk inchek pedang n 1 utk mis...
dia yg belikan..
saiz pon sama...S....
hehehehe
kalo lah bju kapel kan best...
(((berangan..)))

sotong n sate ikan tu pon
inchek pedang yg belikan...
tau2 jer kan mis mmg pantang jumpa sotong tu..
sedappp

oh ya..
malam td inchek pedang ajk kua...
setelah dia bg mis majok..
x bg mis mam eskrem..
konon3 nyer nnty gg rosak..
yg x adil nya..
dia mam x per..
huh..geramm seh

tp dia pujuk best giler..
ajk tgok wayang..
kat TGv Sunway Piramid..
cter "bujang terlajak belom terlanjur..."
pastu lepak kat Dataran Shah Alam tgok auto show...
ramai org lah..


Wednesday, January 4, 2012

kenapa aku mesti jeles dan berdebar-debar...??

WHY....



mis must feel like dat???



x shuker loh...



bnci ng perasaan mcm ni...



kenapa msti....



syuhh...



p jauh2 wahai incek jelouse....



"andai dia milikku...kekalkan hubungan ini..jauhi syak wasangka ini..."















Atasi Sifat Cemburu







1. Hormati perasaan pasangan kamu. Dia juga mempunyai hak
untuk menilai kecantikan wanita/lelaki lain.




2. Bagi diri sendiri masa untuk
mengatasinya. Jika kita memang seorang yang cemburu, usah berharap kamu boleh
berubah dalam masa yang singkat.




3. Tuliskan apa perasaan kamu apabila kamu
merasa cemburu. Marah? Tidak tentu arah? Menangis? Geram? Rasa malu? Adakah kamu ingin meneruskan hidup kamu dengan cara ini? Jika jawapannya tidak, maka
berubahlah segera.




4. Cuba fikirkan bagaimana cemburu kamu meledak. Adakah
adil kamu menyisihkan si dia daripada orang lain? Bukannya sesuatu yang teruk
andainya dia senyum dengan orang lain.




5. Bina keyakinan diri. Kita mungkin
rasa tidak selamat jika bergantung kepada si dia. Luaskan persahabatan dengan
orang lain.