.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 29, 2012

CERITERA CINTA KITA

28 MARCH 2012...
segalanya baru bermula...dan harap tiada pengakhiran
yang mnyedihklan..
aminnnn

Monday, March 5, 2012

hati ini mudah TERSENTUH


Allah dah bagi peringatan supaya kita menjaga perhubungan sesama lawan jenis. Hmm, tapi susah kita nak faham (termasuklah orang yang menulis ni)
Bukannya apa, kadang-kadang orang tu layan kita sama je macam kawan dia yang lain. tapi disebabkan hati perempuan ni mudah tersentuh, kita pun dah start sayang and etc etc pada kawan tu. Tapi sebenarnya dia biasa-biasa je. So girls, beware. The heart is fragile, so handle with care. =)


*** dan ini jugak lah yg inchek pedang cakap kat mis...hmmmm mis sedang berusaha untuk melupakan dia.......walaupon mis sayang sangat kat dia