.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

hati ini mudah TERSENTUH


Allah dah bagi peringatan supaya kita menjaga perhubungan sesama lawan jenis. Hmm, tapi susah kita nak faham (termasuklah orang yang menulis ni)
Bukannya apa, kadang-kadang orang tu layan kita sama je macam kawan dia yang lain. tapi disebabkan hati perempuan ni mudah tersentuh, kita pun dah start sayang and etc etc pada kawan tu. Tapi sebenarnya dia biasa-biasa je. So girls, beware. The heart is fragile, so handle with care. =)


*** dan ini jugak lah yg inchek pedang cakap kat mis...hmmmm mis sedang berusaha untuk melupakan dia.......walaupon mis sayang sangat kat dia

2 comments:

  1. betol2...
    bile dah terluka sakit sangat rasa hati...
    jadi pandai2 jaga pergaulan kita kan...
    (untuk peringatan diri sendiri jugak ni..)

    ReplyDelete
  2. Cinta memang sangat menggoda sehingga kita terlupa.

    ReplyDelete