.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 27, 2012

ku lepaskan kau M.A.H

Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu, maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri.

aha... dan lg,Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego... .

mis dah OKAY...

alhamdulillah...akhir nya mis bjaya gak melawan perasaan walaupon dh goyah aritu...bia lah smua kngn mnjadi pngajaran yg akn mematang kan fikiran.... 

Tuesday, April 24, 2012

salam...
hanya kini..
mis hnya ader blog yg setia....
tmpat luah suka n duka

Friday, April 20, 2012

THE end~~

5 february~ kenal dalam YM..
28 february~ bday si DIA
20 march~ bday mis
28 march~ declaire couple
20 april~ clash

oh....sekejap jer....sekadar persinggahan...
perlu ker mengikut kata hati???
betul ker perasaan sayang n cinta boleh hilang sekelip mata?/

sunyi + kosong

hanya bertahan selama 3 mggu....
segalanya dh berakhir
mis hanya dpat merasa kewujudan cinta hanya sekekap saja...

skang mis masih setia ng status sendiri..
d tinggal kan sang kekasih yg sgt2 di sygi..
bwak haluan masing2...
berat nyer nk hadapi ni..

air mata mengalir lagi...
kenapa mis mesti kna lalui saat2 mcm ni lagi???
knp yer???
knp kebahagian x pernah kekal lama dgn mis...
apa salah mis??
atau mmg mis di takdirkan bersendiri di bumi ini???
mis sedih.....sangat2....


Kamu pacar terbaikku
Walau hanya sekejab di hatiku


Mengapa hanya sekejab saja
Ku merasakan indahnya dengan dirimu
Mengapa hanya untaian kata
Ku rasa tiada sempurna cerita cinta kita


Monday, April 16, 2012

sayang you lebey la

my lov..
incek pengawas...wat hal..
dia gubah lagu utk miss
sgt suka lah....
 nak dgr x lagu tu...???

Azyan Syazwani

klik jer kat link tu....

Jalan raya terlampau sunyi
Untuk ku terus bermimpi
Mataku belum mengantuk lagi
Bawa ke mana sahaja kupergi

Tunjukkan ku bulan gerhana
Tiada siapa nak kujumpa
Pendirian tiada kusangka
Tak mengapa oh tak mengapa


Malam semalam gundah gulana
Hari ini hari mulia
Tak pernah daku rasa begini
Seperti mati hidup kembali


Bawakan kuhilang dari ingatan
Hari ini sehingga esok
Tak pernah daku rasa begini
Seperti mati hidup kembali


Agar sepenuh dengan pendirian
Kucapai sebelah tangan
Sebalik awan ada cahaya
Bercahayalah selamanya


Daku tertawa seorang diri
Darah yang mengalir terhenti
Fikiranku melayang-layang
Tiada siapa yang perasan


Saturday, April 14, 2012