.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 11, 2012

3 temu janji

assalam...
bila tgok cter 3 temujanji lakonan yana samsudin ng pierre...
rasa mcm nak wat mcm tu jer lah....
mis ternanti2 untuk bjumpa ng incek 7 yg  ke 3...


lastly mis dpt gak jmpa ng dia...
teman dia study..hehehhe

BUT....
mis igt kan tu last jumpa ng dia..
rupa nya ada pertemuan ke4...
heheheehehehe
tp layanan dia kali ni..
sgt berbeza..
mis rasa sgt2 bahagia
walaupon mis juz tumpang kasih dia

kalo ikotkan hati..
mis dah jatuh cinta ng dia sejak 3 tahun lalu..
tp apa kan daya masa tu dia milik org...
kini..
mis x tau apa status dia...
krn mis anggap dia TEMAN terbaek mis...
n mis percaya..
mis pnah berada di hati suatu ketika dulu...
sebab mis adalah d antara 6 chapter penting dlm kisah hati dia...

                                                 dan mis adalah CHAPTER 5 dia....

4 comments:

  1. boleh buat skrip drama di tv la..ade potensi nie..manelah tahu leh meletop kat tv..manalah tahu...apa2 pun kena cari isi skrip jalan ending bahagia dipenghujungnya....

    ReplyDelete
  2. insyaallah...
    hepi ending......
    tggu n lihat jer mcm mne

    ReplyDelete
  3. Insyallah...dan xsangka pic kamu tu ala2 rapper tu
    mcm peninju wanita pun ade..dush3...heheheehe

    ReplyDelete