.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 29, 2012

alamak...im NOT ready

nk tu6...
oh TIDAK...
mis x leh....
sebab mis dah xder perasaan itu....



" syg,,,b nk tnye syg n....
syg suke pkai rntai k cincin? kali cncin blh bg thu saiz brape?? cyg ukur r mcm mane pun neh...lpas 2 bg thu kt b k..esk b nk thu,,ok...''







HAMKA.....im sooooo sorry...bukan tak nak terima awk..tp kita kenal dah lama...even 1 day dulu kita pernah jadi sumbody,,,But now perasaan tu dah tak der....saya dah anggap awk kawan saya...
walaupon adik awk Elma mintak saya jadi akak ipar dia..tp sy tak boleh...MAAF kan saya...

Saya SAYANG kan awk...
sebab tu sy tak boleh terima awk...
saya taknak awk merana kerana CINTA palsu saya....

5 comments:

  1. kenape tragis kisah cinta kamu..?? sedih saya nie....

    ReplyDelete
  2. siap ade cinta palsu tu??
    mesti org tu mengharap sangat2 balasan cinta kamu...
    makin tragis nie....

    ReplyDelete
  3. yer lah....
    myb...x tau nk ckp...
    dh try gthu dia yg sy x leh trima dia,,,
    tp dia kata dia akn tgu sy....
    hmmm....

    ReplyDelete
  4. bermakna beliau terlalu cintakan kamu..
    tu la bahana cinta...
    harap2 kamu dpt cari yg terbaik utk diri kamu
    ^_^

    ReplyDelete