.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 30, 2012

FAMILY DAY NEFRO at Taman Pertanian


Saturday, September 29, 2012

EKSPO BUKU ISLAM 3~ PAHANG


salam..... sebaik-baik kalam,
akhir nya arini mis berpeluang menghabiskan masa dan jugak wang utk ke Ekspo Buku Islam ni
walaupon dh start 26hb sept- 2 okt 2012 nnt
 yang paling teruja..
dapat jumpa
USTAZ DON DANIYAL
v
v
v
v



Ustaz,, boleh saya amik gambar ustaz...
yessss jangan jeles..
ustaz bg flying kiss
eh silap...jngan tertipu taw
tu sebenar ustaz lepas bersalam ng sorang peminat cilik dia..
budak kecik....



 ustaz Don tengah Sign buku mis...
buku tu jer sempat di hulurkan
yang lain masih berbalut dan di sebabkan keadaan yang tak mengizinkan..


hasil setelah 6 jam berada di pesta buku...
ntah berapa kali dok tawaf gerai2 n booth2 buku kat sana


spesel signature dari ustaz DON,
terima kasih ustaz,
nanti datang lagi....yer.

SEKIAN

Friday, September 28, 2012

MENCARI CINTA ~ leeya myra



tatkala tgn sibuk mnyapu..
mata terpandangkan 1 susunan kemas di hujung sudut bilik ku
dalam deretan itu
mulut ku tanpa sengaja membaca 2 rangkap perkataan itu
"MENCARI CINTA"

antara madah cinta yang sangat2 mnyentuh

"Cinta itu duri. Cinta itu duka. Namun, cinta bukan sekadar hitam putih! Tidak juga betul atau salah! Cinta adalah sesuatu yang sukar di kawal."


Thursday, September 27, 2012

WAJAH ITU,, suara itu

tika kau muncul
d hadapanku
seolah-olah dunia terhenti
seolah-olah hanay ada kau dan aku

ku jdi hilang kata-kata
ku jadi gabra sendiri

seluruh vena kapilari dengan laju
mengalirkan darah merah ke wajah ku

aku jadi hilang tujuan utama
aku berdiri di situ
aku lupa sehinggakan buah bicara kita.
gelak tawa kita
menjadi jelingan
dan perhatian dalam diam
bagi seseorang

kau adalah kebahagian aku...
dia adalah senyuman aku


ADAKAH PERLU AKU MEMBUAT PILIHAN???

jauh di sudut hati, saya teringin nak cakap yang saya sangat-sangat rindukan awak...dan teringin kita bersama, namun biarlah Tuhan menjadi perantara kita andai di kau adalah empunya tulang rusuk ini, Aku redha

Saturday, September 22, 2012

yang mana

samsung galaxy note vs samsung galaxy tab
blackberry vs samsung note
perodua myvi vs persona
dslr vs android

Thursday, September 20, 2012

secangkir kopi

setiap hari..
rutin harian yang sama jer
tanpa ada sebarang pembaharuan dan pertukaran...
berjalan di laluan yang sama..
menghirup udara yang sama
berjumpa orang yang sama...

bilakah dapat ku menghadapi kisah hidup ku yang baru..
bersama orang baru....
suasana baru??

hmm...
mengeluh...
itu jer yang aku mampu setakat ini..
kata orang
x elok mengeluh
seolah2 x meredhai apa yang berlaku kan..
tapi bagu aku
mngeluh dapat membebaskan aku dari memikirkan nasib aku yang tah sampai bila akan begini...


mengenang kan orang2 yang pernah menyinggah  di hati ini..
aku jadi sakit hati
aku lah wanita bodoh yang terlalu patuh pada Cinta
yang akur dengan sgala tindak tanduk lelaki
sampai bila.......

aku mesti
membuka hatiu untuk menerima orang baru
merasai hidup baru...
justeru aku mesti buktikan pada mereka yang aku lah wanita TABAH....

Wednesday, September 5, 2012




Untukmu yang sedang luka,
Jangan pernah engkau hentikan lantunan ayat-ayat cinta. Sekalipun suaramu
tenggelam tertelan riuh desakan air mata. Kau tidak akan pernah tahu siapa
yang akan terubat dengan lantunanmu. Maka teruskanlah nyanyian sucimu~~

Tuesday, September 4, 2012

tok GAJAH patah gading

pahang vs selangor

1-4

Stadium Darul Makmur., Kuantan, Pahang, Malaysia


GIANT LAGI BESOR DARI GAJOH..!!

ヅ ƗƚɑƗƚɑƗƚɑƗƚɑ ヅ ƗƚɑƗƚɑƗƚɑƗƚɑ ヅ