.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 20, 2012

secangkir kopi

setiap hari..
rutin harian yang sama jer
tanpa ada sebarang pembaharuan dan pertukaran...
berjalan di laluan yang sama..
menghirup udara yang sama
berjumpa orang yang sama...

bilakah dapat ku menghadapi kisah hidup ku yang baru..
bersama orang baru....
suasana baru??

hmm...
mengeluh...
itu jer yang aku mampu setakat ini..
kata orang
x elok mengeluh
seolah2 x meredhai apa yang berlaku kan..
tapi bagu aku
mngeluh dapat membebaskan aku dari memikirkan nasib aku yang tah sampai bila akan begini...


mengenang kan orang2 yang pernah menyinggah  di hati ini..
aku jadi sakit hati
aku lah wanita bodoh yang terlalu patuh pada Cinta
yang akur dengan sgala tindak tanduk lelaki
sampai bila.......

aku mesti
membuka hatiu untuk menerima orang baru
merasai hidup baru...
justeru aku mesti buktikan pada mereka yang aku lah wanita TABAH....

No comments:

Post a Comment