.:: PoLoWer

......♥♥♥...... (57) bissnes (3) cinta (41) contest (18) dunia (10) famili (20) friends (18) giveAWAY (6) islam (6) job (25) KELIRU (7) kesedihan (29) kewanitaan (8) ku MILIK mu (29) LuckyDraw (1) RESEPI (5)

>>> Bila hatiku berbisik....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 27, 2012

WAJAH ITU,, suara itu

tika kau muncul
d hadapanku
seolah-olah dunia terhenti
seolah-olah hanay ada kau dan aku

ku jdi hilang kata-kata
ku jadi gabra sendiri

seluruh vena kapilari dengan laju
mengalirkan darah merah ke wajah ku

aku jadi hilang tujuan utama
aku berdiri di situ
aku lupa sehinggakan buah bicara kita.
gelak tawa kita
menjadi jelingan
dan perhatian dalam diam
bagi seseorang

kau adalah kebahagian aku...
dia adalah senyuman aku


ADAKAH PERLU AKU MEMBUAT PILIHAN???

jauh di sudut hati, saya teringin nak cakap yang saya sangat-sangat rindukan awak...dan teringin kita bersama, namun biarlah Tuhan menjadi perantara kita andai di kau adalah empunya tulang rusuk ini, Aku redha

No comments:

Post a Comment